20 Sept 2015

Kako do domaćih ćurećih/pilećih prsa?


Švrljajući po jednoj grupi na fejsu naišao sam na ovaj fantastičan recept. Ideja je fenomenalna i ukus takodje. Moja preporuka ukoliko niste da obavezno već sada prionete na posao. Još jednom svaka čast Vedrani C. na ovom, pa mogu slobodno reći, receptu veka.

Neophodni sastojci:

  • Ćureće ili pileće meso (ja sam iskoristio pola kg)
  • Začini po želji (a od začina sam stavio čenić belo luka, pola glavice crnog luka, vlašac, kurkumu, bosiljak, origano)
  • Kašika neistopljene masti ili 3 kašike maslinovog ulja7

  • Prijanjajuća folija ili još bolje prirodno crevo za kobasice


Priprema:

Sveže meso sam samleo u secku i dodao mu začine i ulje. Zatim sve lepo sjedinio. Oblikovao rukom i uvio dobro u providnu foliju, kao bombonu. Stavio u ključalu vodu i kuvao nekih sat i po vremena. Kada je došlo vreme izvadio sam je iz vode, ostavio malo da se ohladi na sobnoj temperaturi i ubacio u frižider da se stegne. Sutradan degustirao za doručak. Malo je suvkasto dok se jede, ali meni nije smetalo, pogotovo kada znam da je priridno i bez trunke kojekakvih hemikalija. S obzirom da su domaća ćureća prsa, bez aditiva i konzervansa u mogućnosti ste da ih konzumirate u sva tri obroka.



A što je najbolje, svakim novim pravljenjem imaćete drugačiji ukus jer veliku ulogu imaju začini sa kojima se možete poigrati i uživati u inovativnosti.  

Prijatno!


2 comments:

  1. Koliko je providna folija pogodna za termicku obradu hrane u njoj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moze se raspasti, tako da nista ne fali :-)

      Delete