21 Sept 2015

Domaćinska priča...


Zdravlje na usta ulazi...
Doručak koji bi poželeo svako, ali bukvalno. A sada ćete videti i zašto. Moj sto je jutros izgledao ovako. Obećavajuće! Bogato i kraljevski, moram priznati. Pored kajzerica sa mojim kefirom našla su se i domaća jaja na oko sa karijem (prženo u tiganju za palačinke sa malo masti), ručno pravljeni puter od prirodne neutralne pavlake za šlag bez konzervansa (inače kupljeno u jednoj mlekari na Đeram pijaci), bakin fenomenalni ajvar pravljen pod mojom dirigentskom palicom i čuvena domaća ćureća prsa (propržena malo na masti)...
Doručak kao iz bajke. Par puta sam morao i da protrljam oči kako bi uvideo da li je ovo san...kada sam se uverio (uštipnuvši se i jauknuvši malo) da je ovo ipak java, sav srećan počeo sam da skakućem, k'o malo dete da se radujem, od uva do uva sa razvučenim osmehom...
Koliko god ovo vama suludo zvučalo i ako vam je nenormalno ovo moje opisivanje, znajte da mene sitnice čine srećnim i "ludim" u pozitivnom smislu...

Ne dozvolite da vam nebitni ljudi unište onaj trenutak u kojem biste se osećali pozitivno... Trudite se da budite srećni, zdovoljni sobom i svojim životom. Život je ipak lep ako su vam i misli takve.

Prijatan doručak i dan vam želim!

0 komentara:

Postavi komentar