3 Sept 2015

Moje omiljene i česte na meniju za doručak!


Za ovaj recept vam je potrebno:

•2 pune čaše (od kiselog mleka) brašna - ja sam koristio ražano
•1 1/2 čaša domaćeg kefira-stavite jednu pa ukoliko bude bilo potrebno dodajte još. To vam pričam zbog gustine kefira. (kefir možete zameniti kiselim mlekom)
•Kašičica soli
•Kašičica sode bikarbone
•Kašika limunovog soka
•Po želji kim (a i ne mora)
•Puna kašika masti

Priprema:

Pomešao sam sve suve sastojke pa u njih dodao i mast, limun, kefir. Kašikom sve lepo sjedinio. Smesa treba da vam bude gusta i lepljiva, nikako retka jer ce vam lepinjice biti spljeskane i slabo ce narasti. Redjao ih na pleh tako što sam koristio kašiku. Pre pečenja sam po njima posuo brašno. Ubacio ih u zagrejanu rernu na pečenje na 220 stepeni nekih 20-ak minuta.


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar