15 Dec 2015

Kuglice bez pečenja, jaja, brašna...


Pošto mi je trebalo kokosovo mleko za puding sa chia semenkama (više o tome će biti u narednom receptu), ostatak tj. kokosove ljuspice nisam bacio već sam ih iskoristio na ovaj način.

U vrućoj vodi u kojoj sam dodao i kašičicu ekstrakta vanile su oko sat vremena stajale suve šljive bez koštica (negde oko 10-ak), kako bi omekšale i lakše se samlele. Umesto šljiva možete staviti suve smokve, kajsije ili urme. Nakon toga sam u blender stavio kokosove ljuspice, natopljene šljive, dve kašike agave sirupa i oko 3 kašike istopljenog kokosovog ulja. Ekstrahovao par minuta. Zatim sam rukama sve lepo ponovo sjedinio i pravio kuglice, koje sam valjao u rogač.


Odložio u friz da se stegnu pre konzumiranja.

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar