3 Dec 2015

Brzinska pita sa čvarcima i ajvarom


Za ovaj recept vam je potrebno:


  • 2 jaja
  • Oko 100ml vode
  • Ravna kašičica sode bikarbone
  • Kašika limunovog soka
  • 3 kašike samlevenih čvaraka ili izdrobljenih
  • 3 kašike samlevenog lana
  • Kašika i po ajvara
  • 3 kašike speltinog integralnog brašna
  • 3 kašike rażanog brašna
  • Ravna kašičica soli
  • Za posipanje: susam, semenke suncokreta i bundeve


Priprema:

Prvo sam uzeo jaja i viljuškom izlupao, dodao lan i čvarke koje sam prethodno samleo u blenderu, zatim brašno sa sodom i na kraju ajvar i limun. Mikserom sve lepo sjedinio. Smesa treba da vam bude gušća od smese za palačinke, nešto nalik smesi za proju.


Obložio sam vatrostalnu činiju mašću i posuo brašnom, izlio smesu, posuo odozgo semenkama i ubacio u hladnu rernu. Pekla se na 200 stepeni nekih 20-ak minuta.


U ovoj piti se nalaze svi hranljivi sastojci koji su nam i te kako potrebni za doručak i dobru energiju, pa stoga nema potrebe da je jedete sa još nečim. Ja nisam u restrikciji pa sam je konzumirao sa mladim kajmakom.

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar