11 Dec 2015

Brzi mafini sa kokosom i domaćom glazurom od rogača


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 1 jaje
  • 1 čaša kokosa
  • 1/2 čaše brašna (ja sam stavio ražano)
  • 1/4 čaše istopljenog putera (može i maslinovog ili kokosovo)
  • 1/2 čaše bademovog mleka (može i kokosovo kokosovog)
  • 1/2 čaše fruktoznog šećera 
  • Prstohvat soli
  • Burbon vanile
  • Ravna kašičica sode bikarbone
  • Kašika limunovog soka
*Merica mi je bila čaša od kiselog mleka.

Priprema:

Prvo sam jaje izlupao viljuškom, zatim sam dodao mleko i limun. Potom ubacio suve sastojke i sjedinio sve. Smesa treba da vam izgleda ovako 


Kalupčiće sam premazao mašću i punio ih smesom. Pekli su se nekih 30-ak minuta na 180 stepeni. *Nemojte se striktno pridržavati stepeni i vremena pečenja već proveravajte češće jer brzo dobiju boju i po potrebi onda smankiti rernu.
Ispalo mi je oko 14 mafinčića.


Pošto sam napravio domaće bademovo mleko, višak sam iskoristio za glazuru. I to tako što sam pomešao oko 14 kašika bademovog mleka, punu kašiku rogača, kašiku fruktoznog šećera i kašičicu ruma i kuvao na plotni dok nije počelo da vri. Sklonio i prelio mafine.

Bademovu pulpu nemojte bacati jer će u narednom receptu biti i neka poslastica sa njom.

Original recept je glasio ovako


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar