11 Dec 2015

Brze kuglice od bademove pulpe


Da li često pravite bademovo mleko i šta radite sa ostatkom tj. bademovom pulpom?  E pa evo rešenja! Brzo, jednostavno i pre svega zdravo i ukusno!

Za ovaj recept vam je potrebno:

  • Bademova pulpa
  • 1 puna kašika rogača
  • 6 urmi
  • 1 kašika agave sirupa
  • Kašičica ruma
  • Kokos za valjanje

Priprema:

Urme sam prvo potopio u mlakoj vodi i ostavio da odstoje nekih pola sata. Nakon toga sam im uklonio košticu i skinuo kožicu. Sve sastojke sam ekstrahao u blenderu, a može i ručno. 


Smesa bi trebala ovako da vam izgleda ovako:


Od dobijene smese sam pravio kuglice i valjao u kokos.

*Agavu nisam ni planirao da stavim, ali pošto mi nije bilo slatko dodao sam je i bilo je taman kako treba. 

Inače, mene je ukus prijatno iznenadio i podsetio na Bajaderu od kestena.  Ideju za ovaj recept sam video kod facebook prijateljice Lune Bo.

Prijatno!


0 komentara:

Postavi komentar