8 Jan 2016

Ono kad ti hlepčići nenormalno narastu


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 2 1/2 čaše od kiselog mleka ražanog brašna (tip 1250)
  • 1 1/4 čaše od kiselog mleka mlake vode
  • Kašičica sode bikarbone
  • Kašika limunovog soka
  • Kašičica soli



Priprema:

Pomešao sam prvo sve suve sastojke (brašno, so i sodu), dodao vodu i zamesio testo. Po radnoj površini sam posuo brašno i mesio dok nisam dobio glatko i mekano testo. Od testa napravio podeblji valjak (nalik kobasici), kako sam počeo da sečem na delove tako sam se setio da sam zaboravio limun da stavim. Sve vratio u posudu, dodao limun i kašikom opet "smuljao". Ponovo posuo brašno po radnoj površini, zamesio testo, napravio poduži valjak, izrezao na nekoliko delova (5). Od svakog dela formirao podeblje pljoske, ređao ih na podmazan pleh, posuo odozgo brašnom i ubacio u zagrejanu rernu. Smanjio na 220 stepeni i pekao ih nekih 15-ak minuta.


Brašno koje koristim i od kojeg mi peciva ispadaju savršeno izgleda ovako


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar