2 Apr 2016

Dr Gifing Hrono hleb "Heljda" vs. "Hrono hleb" prekara Pons


E pa ovako dragi ljudi, danas je došao dan kada iskazujem svoje mišljenje na temu isprobanih hlebova. Nerado to činim, ali sam došao u takvu situaciju i želim sa vama da podelim moje malo iskustvo. U pitanju je viša sila, tačnije otkazala mi rerna. Nažalost. Odatle i eto moje odluke da vam saopštim i plasiram na drumu sve što mi je na umu. 
Inače, moja stagnacija jelte pauza sa receptima neće još dugo trajati. Sledeće nedelje mi stiže nova rerna, jeeeeeee. Iskreno sa nestrpljenjem je iščekujem, radujem se unapred novom poznanstvu i nadam se duuuugom druženju. Brzo ćemo se skontati, ne sumnjam ja u to.

Led je probio Dr Gifing Hrono hleb "Heljda". 
Pre svog izlaganja, moram da vam ispričam situaciju koja mi se dogodila u marketu. Mislim da bi svaki normalan čovek izgubio strpljenje tražeći ga. Elem, na polici gde su naslagani hlebovi uopšte nije odavao utisak da postoj. Pošto sam poznat po strpljenju i ne odustajanju, rovareći i praveći džumbus na rafu konačno sam ga držao u ruci. Osetio sam se kao šampion koji diže ponosno svoj pehar. Ovo je problem u merčendajzingu, a ne u njima, hmmmm tj. koliko su platili toliko su i dobili, možda je i to razlog. 
I tako napunih ja korpu i uputih se na kasu. Ispred mene stajao jedan lik, povremeno zavirujući u moje "u se". U jednom momentu me je čačnuo i upitao: "Izvini, momak, gde si našao taj hleb "Heljda"? Žena će me zadaviti, stalno joj kupujem stvari koje mi ne traži. 
Ja: "Nema problema, sada ću da trkem i donesem Vam. Inače, zavučen je bio i trebalo je poigrati se sa malo sa ostalim proizvodima kako bi došli do njega."
On: "Hvala ti puno, spasao si me, žena bi me ubila. Već sam bio spreman na najgore. Verovatno bi me iskritikovala kako uvek sebi pronađem pivo, a njoj nikada ono sto traži. Žene!"
Ja: "Aaahahaaa, teško ih je razumeti. Opušteno!"

Svaki domaćin/ca zna šta zapravo znači pravi i dobar hleb i kako ga najbolje prepoznati. Čulom mirisa možete proceniti koje brašno je najviše zastupljeno i tako doneti zaključak šta zapravo jedete. Između Dr Gifing Hrono hleb "Heljda" i "Hrono hleb" pekara Pons izbor je pao na hleb pekara "Pons". Najsličniji je onom koje ja pravim, ima taj specifican miris, normalan za beskvasne hlebove. Dok mi je Hrono hleb "Heljda", pa moram da kažem plastičan, miris ne postoji. Realno i jedan i drugi sadrže, u manjoj ili većoj, pšenično belo brašno, u prevodu što bi značilo zlo...ali ako bih morao da biram, moja konačna odluka bi bila "Hrono hleb" pekara Pons.

Moj savet svima koji hoće da plasiraju i ponude neki svoj proizvod široj masi, je da prave stvari iz teorije koju zagovaraju i da glavni cilj ne bude samo zarada već želja i ljubav da se nekome pomogne. Ništa lično, ali narod nije predmet obmanjivanja i ne treba se igrati sa njim. Manipulacija postaje sve veća, čuvajte se. Ovo je pak samo moje mišljenje, probajte sami, degustirajte ih i uverite se.

Pozdrav!








0 komentara:

Postavi komentar