24 Jan 2016

Snežni kolač


Za ovaj recept vam je potrebno:

Konzerva kokosovog krema (400ml)
Kašičica ekstrakta vanile ili burbon vanile
Puna kašika fruktoze u prahu ili agave ili bagremovog meda ili kokosovog šećera
Puna kašika kokosovog ulja (u cvrstom stanju) ili putera
1 Banana (iseckana na kockice)
Fino mleveni bademi (oko 50g) - po potrebi dodavati još
Crna čokolada sa min. 70% kakaa (oko 50g)


Priprema:

Konzervu kokosovog krema sam pre korišćenja stavio u frižider, najbolje preko noći da odstoji. Zatim sam u posudu stavio kokosov krem, a višak kokosove vode (ukoliko bude bilo) sklonio sa strane. 
Zatim sam u krem stavio vanilu, fruktozu i kokosovo ulje. Mikserom mutio nekih 5 minuta i dobio šlag. Podelio na tri dela. Za ređanje slojeva šlag krema mi je poslužila ova alu. posudica:


U jedan deo (donji) sam stavio mlevene bademe - kao podloga ovaj deo treba da vam bude najtvrđi, pa po potrebi dodavati još mlevenih badema, u srednji deo iseckanu bananu, a u gornji istopljenu čokolade. Ubacio u friz da se stegne.


Kao rezultat sam dobio mekan, vazdušast i kremast kolač.

A pitate se i koje kokosovo mleko/krem sam koristio? I na to ću vam odgovoriti:


Ako kojim slučajem ne možete da nađete kokosov krem, sve ovo možete uraditi i sa slatkom pavlakom.

Prijatno!

4 comments:

  1. Ovo izgleda fenomenalno. Jedva cekam da izadjem iz restrikcije i da pocnem da pravim sve carolije koje ti Nemanja smisljas. Svaka ti cast i hvala sto delis sve sa ostalim hronerima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da Vam se dopada, hvalaaa Vam puno na lepim recima ;)))

      Delete
  2. A gde kupiti konzervu kokosovog krema.

    ReplyDelete