27 Jan 2016

Pijane pogačice (srca)


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 150g speltinog integralnog brašna
  • 100g ražanog brašna - ja sam koristio tip 1250
  • 60ml ulja (istopljena mast, puter, maslinovo ulje ili ulje koštice grožđa) + 2 kašike - ja sam koristio mast
  • 70ml belog vina + 2 kašike
  • Kašičica soli
  • Ravna kašičica sode bikarbone
  • Kašika limunovog soka



Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke, dodao ostale i zamesio testo. Ostavio da odstoji nekih 15-ak minuta. Zatim oklagijom razvukao u pravougaonuk, preklopio i ponovo razvukao-tako par puta. 


Kada sam završio sa preklapanjem, razvukao ga ponovo, ali da ne bude previše tanko (otprilike 1/2 cm):


Vadio oblike, višak testa opet premesio sa preklapanjem i tako sve dok nisam potrošio. Ređao sam ih na pleh koji sam obložio pek papirom i ubacio u zagrejanu rernu. Pekli su se na 220 stepeni nekih 15-ak minuta. *Nemojte se striktno pridržavati stepeni i vremena pečenja zbog različitih tipova rerne. Videćete da su gotove kada dobiju lepu boju odnosno porumene. 


Prijatno!

2 comments:

  1. Pogačice izgledaju super a mogu da zamislim kakvog u ukusa dok god ih ne spremim i probam.

    ReplyDelete