29 Dec 2015

Slatki zalogaji za mene i keksići kao iznenađenje za...



Za slatki zalogaj vam je potrebno:


  • Voće po želji (ja sam imao u kući jabuku i pomorandžu)
  • Crna čokolada sa min. 70% kakaa

Za posipanje:


  • Kokos

Priprema:

Čokoladu sam istopio na pari, jabuku i pomorandžu sam oprao, očistio i isekao na kolutiće. Isečene voćkice sam umakao u čokoladu, posuo kokosom i ubacio u friz da se čokolada stegne.


A za sestrića kao iznenađenje sam napravio keksiće od dva sastojka. 


Potrebno vam je:

  • 2 zrele banane
  • 100g ovsenih pahulja 
  • *pošto se ovsene pahulje ne koriste u hrono ishrani, kao zamenu možete staviti ovsene mekinje


  • Opciono: kašičica cimeta i dve kašike kokosa


Priprema:

Banane sam izblendirao, zatim dodao ostale sastojke i sjedinio sve lepo. Od dobijene smese sam pravio podeblje pljoske. Pošto su se lepile, ruke sam premazao kokosovim uljem. Stavljao na nauljen pleh i ubacio u rernu. Pekli su se na 200 stepeni nekih 20-ak minuta, dok nisu poprimili boju kao na slici.


Momenat kada vrišti i traži bebećim jezikom da se igramo jurke...


Uživajte u prednovogidišnjoj euforiji. Prijatno! 



0 komentara:

Postavi komentar