25 Dec 2015

Hrskavi keksići


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 300g speltinog brašna
  • 100g putera
  • 50g surutke u prahu
  • 4 kašike bagremovog meda ili agave
  • 50ml vode
  • Burbon vanila
  • Kašičica sode bikarbone
  • Kašika limunovog soka


Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke (brašno, sodu, surutku u prahu). U šerpici sam pomešao vodu i puter i otopio na ringli. Suvim sastojcima sam dodao otopljeni puter sa vodom, med, limun, vanilu i sve lepo sjedinio. Dobijeno testo sam razvukao na papiru za pečenje debljine oko 1/2 cm i modlama vadio oblike. Isečene ostatke sam ponovo premesio i ponovio postupak sa razvlačenjem i vađenjem oblika. Pekao sam ih na 200 stepeni nekih 15-ak do 20 minuta u zavisnosti od jačine rerne. Nemojte se udaljavati i proveravajte ih češće jer su skloni brzom gorenju.


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar