11 Nov 2015

Tapioka u hlebu, daj i to da probamo...


Za ovaj recept vam je potrebno:

3 čaše od kiselog mleka ražanog brašna - ja sam stavio tip 1250
3 kašike tapioke u prahu
Kašičica sode bikarbone
Kašičica soli
Kašika limunovog soka
1 1/2 (možda malo više) čaše od kiselog mleka mlake vode


Priprema:

Prvo sam izmešao sve suve sastojke (brašno, so, tapioku) zatim sam dodao vodu i zamesio potrebnu smesu. Testo sam ostavio da odmori nekih 30 min. di 45 min. na sobnoj temperaturi. Pre pečenja sam u testo dodao sodu, limun i doradio testo mikserom sa nastavcima za testo.


Izručio smesu u kalup koji sam prethodno podmazao mašću, utapkao i izravnao mokrim rukama, izrezao po površini nožem


i posuo brašnom kako bi po završetku pečenja dobio rustični izgled.


Prekrio kalup ovlaš aluminijumskom folijom i ubacio u rernu na pečenje.


Pekao se na 200 stepeni (sa ventilatorom) nekih 50-ak minuta sa alu. folijom i još nekih 5 do 10 minuta bez alu. folije na 180 stepeni (sa ventilatorom).


Pošto sam ga ja napravio uveče za ujutru, obavezno ga uvijte u prijanjajuću foliju kako bi hleb zadržao mekoću i svežinu.


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar