11 Nov 2015

Krem da 'mrem...


Za ovaj recept vam je potrebno:

200g crne čokolade sa min. 70% kakaa
200ml neutralne pavlake za šlag

Možete, a ne morate dodati i mlevene lešnike, puter od lešnika, burbon vanilu, rum...(opciono, po želji i ukusu)

Priprema:

Neutralnu pavlaku za šlag sam zgrejao toliko da bude vruća a da ne počne da vri tj. pre tačke ključanja sam sklonio. Čokoladu sam izlomio na sitne delove i prelio ih vrućom slatkom pavlakom i promešao dok se nije potpuno otopila. Izlio krem u teglicu, sačekao da se ohladi zatim zatvorio teglicu i malo ubacio u frižider, potom sam ga držao na sobnoj temperaturi kako se ne bi stegao previše.

Ovakav krem možete koristiti kao fil za torte, namaz za palačinke ili...a ja sada odo' da ga smažem, a da li će to biti kašičicom, kašikom ili kutlačom ostaće tajna.


Prijatno!


0 komentara:

Postavi komentar