5 Nov 2015

Omiljeni hleb...


Za ovaj recept vam je potrebno:

3 1/2 čaše od kiselog mleka ražanog brašna (ja sam koristio tip 1250)
1/2 čaše od kiselog mleka heljdinog integralnog brašna
2 kašike chia semenki
Kašičica sode bikarbone
Kašičica soli
Kašika limunovog soka
2 čaše od kiselog mleka kisele vode


Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke (brašno, so, sodu, chia semenke) zatim dodao limun, kiselu vodu i zamesio testo. Smesa treba da vam bude kompaktna, lepljiva, čvršća takva da možete malo teže kašikom da promešate. Ostaviti da odmori oko pola sata, taman da semenke chia odrade svoj posao (nabubre i otpuste sluz). Kalup sam premazao mašću i ubacio smesu. Kašikom utapkao, oblikovao, odozgo nožem izrezao i posuo brašnom. Ubacio u zagrejanu rernu na pečenje. Pekao se na 200 stepeni (sa ventilatorom) sa ovlaš prekrivenom alu folijom nekih sat vremena, i još nekih 5 minuta bez alu folije kako bi se uhvatila i korica po površini. 
U pitanju su malo teža brašna (raž i heljda) samim tim je potrebno duže da se peče, budite strpljivi i proveravajte čačkalicom. 

Ostaviti malo da se ohladi na sobnoj temperaturi a zatim ga uvijte u prijanjajucu foliju i tako ga cuvajte kako bi zadrzao svezinu i mekocu.


Inače, ovo je moja omiljena kombinacija brašna, samim tim i jedan od omiljenih hlebova. Uživajte!

Moj doručak je izgledao ovako, jednostavno, ukusno i RESTRIKTIVNO (puter, konjska pršuta i naravno, biću skroman i reći ću najbolji hleb)


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar