2 Nov 2015

Mafini bez jaja sa...


Za ovaj recept vam je potrebno:

2 čaše od kiselog mleka ražanog brašna
1 čaša od kiselog mleka ječmenog brašna
Kašičica soli
Kašičica sode bikarbone
2 kašike chia semenki
Čaša od kiselog mleka izdrobljenog sira
2 pune kašike malidžana ili ajvara
Kašika limunovog soka
1 1/2 možda malo više vode - ja sam stavio Rosu
1 puna kašika neistopljene masti



Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke (brašno, so, sodu, chia semenke) promešao, zatim dodao vodu, mast, malidžano, limun, sir i sve lepo sjedinio. Ostavio da smesa odmori nekih 15-ak minuta kako bi chia semenke odrade svoj moćni posao, nabubrele i otpuste sluz. Treba da dobijete kompaktnu i žitku smesu, kao na slici.


Kalupe sam prethodno premazao mašću a zatim ih punio smesom. Pekao sam ih na 200/180 stepeni sa ventilatorom nekih pola sata. Nemojte se striktno pridržavati stepeni i vremena pečenja zbog različitih tipova rerni. 


Inače, ne znam da li ste znali to da jedno jaje zamenjuje jedna supena kašika chia semenki. Ovaj recept preporučujem onima koji su intolerantni na jaja pa i ljudims koji vole da isprobavaju i eksperimentišu sa hranom kao ja. Lično sam oduševljen ukusom! Probajte i uverite se, toplo preporučujem.


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar