31 Oct 2015

Brzi hleb!


Za ovaj recept vam je potrebno:

3 čaše od kiselog mleka ražanog brašna (ja sam koristio tip 1250)
Pola čaše od kiselog mleka heljdinog integralnog brašna
Pola čaše od kiselog mleka mlevenog lana
Kašičica sode bikarbone
Kašičica soli
2 ravne kašike chia semenki
Kašika limunovog soka
2 čaše od kiselog mleka vode - ja sam stavio Prolom


Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke (brašno, mleveni lan, sodu, so, chia semenke) zatim dodao vodi, limun i zamesio testo. Testo treba da vam bude kompaktno i čvršće. 


Ostavio sam da odmori nekih pola sata. Za to vreme sam uključio rernu da se zagreje i pripremio kalup tj. premazao mašću. Kada je testo odležalo svoje, prebacio sam ga u kalup, mokrim rukama ga oblikovao, po površini nožem izrezao i posuo brašnom. Pekao se nekih 45 minuta sa ovlaš prekrivenom alu folijom na 200 stepeni (sa ventilatorom) i još nekih 5 minuta bez folije da uhvati koru. Naravno, čačkalicom ćete proveravati da li je pečen unutra i to tako što ćete ga na par mesta bocnuti i ukoliko prilikom vadjenja čačkalica ostane suva hleb je gotov i spreman za hladjenje. Čuvaćete ga obavijenog u providnoj foliju kako bi zadržao svežinu.


Moj doručak je ovaj put bio sa ovim fenomenalnim hlebom kajmakom i pršutom. 


  Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar