19 Oct 2015

Red povrća, red povrća, red povrća...


Za ovaj recept vam je potrebno:

Jedan veliki patlidzan 
Jedna veliki tikvica
4-5 crvenih paprika
Paradajz
So po ukusu
400ml neutralne pavlake (ja inače koristim 100% prirodnu bez konzervansa, a kupujem je na Đeram pijaci) - ukoliko ne nađete možete usitnini sir i dodati kiselu vodu i time preliti

Priprema:

Patlidžan sam isekao na kocke posolio i ubacio u cediljku na cedjenje. To sam isto uradio i sa tikvicamo, samo što sam njih isekao po dužini. Posle sat vremena, patlidžan sam prodinstao sa crnim lukom na malo masti. Dok sam tikvice u tiganju izgrilovao sa jedne i druge strane, a na plotni sam ispekao paprike sa svih strana. U vatrostalnu činiju sam redjao prvo patlidžan, tikvice pa onda paprike i na kraju paradajz na ploške. Odozgo sam prelio neutralnom pavlakom.
Pekao sam u rerni na 220 stepeni, dok nije porumenelo i uhvatilo po površini.


Jedan odličan ručak bez mesa, ali opet sa proteinom...

Prijatno!



0 komentara:

Postavi komentar