5 Oct 2015

Ono kad pojedeš sve...


Energija je napunjena...dan može da počne! Grok, grok, grok...

Za ovaj recept vam je potrebno (po želji i potrebi):

Testenina (ja sam koristio od 100% heljde) - stavio sam 1 1/2 čašu od kiselog mleka 
Slaninica - šaku
Jaja - 3 jaja
Pelat - punu čašu od kiselog mleka
Začini (so, bosiljak i vlašac) - po želji

Priprema:

Prvo sam skuvao testeninu, a zatim i procedio vodu.


Zemljanu posudu sam premazao mašću i ubacio testeninu.


Izlio pelat koji sam napravio od domaćeg paradajza (tako što sam paradajzu skinuo kožicu, isekao na delove i stavio da se kuva dok se nije zgusnulo. Dodao malo soka od limuna i stevije - vrlo malo i štapnim mikserom doradio). I sve to lepo sjedinio sa testeninom. Odozgo dodao malo bosiljka, jaja i slaninicu. 


Ubacio u zagrejanu rernu da se dopeku jaja i slaninica, otprilike nekih 15-ak minuta na 200 stepeni.


I dekorisao vlašcem. 

Prijatno!











0 komentara:

Postavi komentar