4 Oct 2015

...kao spas za nenajavljeni dolazak na doručak.


Promešaš, smutiš, prospeš i... gotovo! Dupli doručak? Aha, baš kao što ste čuli. Dupli doručak! Za moju dušu spremio sam zapečenu testeninu od prosa (koju sam smazao pre nego što su mi stigli neplanirani gosti), a za njihovu upravo ove lepinjice. Lepo je to kada imate neplanirane goste a još lepše kada ih napojite kao prasiće i odu kući nikad zadovoljniji. 

P.S. S obzirom da nisu na hrono, oduševljeni su bili ovom kombinacijom. Čak ozbiljno razmišljaju da se podvrgnu ovom načinu ishrane. Misija uspela!

Kako ubediti ljude na hrono? -Upravo tako što ćete im spremiti doručak. Mamac! :-D


Za ovaj recept vam je potrebno:

2 čaše od kiselog mleka ražanog brašna
1/2 čaše od kiselog mleka ječmenog brašna
1/2 čaše od kiselog mleka ovsenog brašna
1 1/2 čaša od kiselog mleka mlaćenice
2 pune kašike maslinovog ulja
Kašičica sode bikarbone
Kašičica soli
Kašika limunovog soka


Priprema:

Prvo sam promešao sve suve sastojke, a zatim dodao mlaćenicu, limunov sok i ulje. Sve lepo sjedinio. Kašikom vadio smesu i stavljao na podmazan pleh. Kada se rerna zagrejala ubacio sam ih na pečenje. Pekli su se na 220 stepeni, otprilike nekih 15-ak minuta u zavisnosti od rerne. Gotovo bukvalno dok kažeš "keks".


Uživajte u lepom danu i prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar