17 Oct 2015

Kako do savršenih američkih palačinki?


Za ovaj recept vam je potrebno:

200g brašna (ja sam koristio speltino i ražano - pola pola)
1 jaje
Ravna kašičica sode bikarbone
Kašika limunovog soka
1 kiselo mleko
1 čaša od kiselog mleka kisele vode i još 1/2 možda malo manje - postepeno dodajte
Prstohvat soli
50g putera sobne temperature

Priprema:

U jednu posudu sam pomešao sve suve sastojke, a u drugu kiselo mleko, kiselu vodu, puter, jaje i mikserom sjedinio. Zatim sam i jedne i druge sastojke spojio i mikserom izmiksao. Smesa treba sa vam bude gušća od smese za palačinke. Tiganj sam silikonskom četkicom blago premazao mašću, a onda postepeno izlivao smesu  (po dve-tri kašike) na tiganj. 


Došao sam na ideju da napravim slanu torticu od naslaganih američkih palačinki. Jednu sam premazao ajvarom, stavio iseckana pileća prsa i jaja; drugu malidžanom, pileća prsa i jaja; treća puter, pileća prsa i jaje...Kako bi vam bilo lakše da shvatite dočaraću vam i slikom:


Ja odoh da mandžam, a vama želim prijatan i lep dan.

0 komentara:

Postavi komentar