22 Sept 2015

Zvuk kašike o...tanjir


Za vikend sam bio na pijaci i sa svojim vernim psom, s platnenom torbom za pazar preko ramena, sam tumarao među tezgama, kupujući planski. Međutim, pažnju mi je privukla tezga sa bogatom ponudom pečuraka kojoj je bilo teško odoleti. Plan više nije postojao...
Svega par trenutaka je trajalo dvoumljenje - uzimam, pravim potaž, a internet će mi reći kako. Konsultovao sam više recepata, iskombinovao i napravio neki svoj. Rezultat je više nego dobar - dobio čorbu fantastičnog prepoznatljivog ukusa.

A za ovaj recept vam je potrebno:

•Pakovanje šampinjona
•Začini (ja sam stavio vlašac, mirođiju, bosiljak, majčinu dušicu, biber, kari, origano-vrlo mali prstohvat)
•Kašika masti
•Čenić belog luka
•1/4 crnog luka
•Oko 4dl vode

Priprema:

Pečurke sam dobro oprao, a zatim i iseckao na krupnije delove. 


Dodao mast i iseckani crni i beli luk.


Prodinstao vrlo malo, dodao pečurke i nalio vodom.


Kuvao na srednjoj vatri dok nisu omekšale, otprilike nekih 30-ak minuta. Vodu procedio i sačuvao. Uzeo štapni mikser i izblendirao, dodavajući vodu u kojoj su se kuvale. Količina vode zavisi od toga koliko želite da vam bude gusta. Kada sam dobio željenu gustinu dodao sam začine i vratio na ringlu do prvog ključa. Sklonio sa plotne. Za to vreme, taman da se malo ohladi, spremio sam sirova rezanca od tikvica.



Dodao ih neposredno pre konzumiranja. Ukoliko niste u restrikciji možete staviti i krem sir od kefira (kako sam napravio krem sir možete pogledati OVDE)


Nadam se da vam se dopao ovaj ručkić. Ukoliko jeste share-uj te ga, pravite, čitajte, degustirajte, gledajte...

Želim vam lep i prijatan dan!



0 komentara:

Postavi komentar