30 Sept 2015

Kako do rolata od kajgane bez prženja i pečenja?


Za ovaj recept vam je potrebno:

• Jaja (ja sam stavio 3)
• Začini po želji (stavio sam kari, kurkumu, alevu papriku i so)
• Pileća prsa
• Ravna kašičica sode bikarbone
• Kašika limunovog soka

• Kesica za zamrzivač

Priprema:

Najbolje bi bilo da uzmete neku posudicu i u nju okačite kesu za zamrzivač


Zatim sam ubacio jaja, začine i iseckana pileća prsa.


Za to vreme sam napunio šerpu vodom i stavio na plotnu da provri.

Kada sam zavrišo sa ubacivanjem jaja i začina, kesicu sam izvadio iz posudice. Zavezao čvor i počeo da treskam i mućkam kako bi mi se sve to lepo sjedinilo, pazeći da mi kesa ne pukne.



Kada je voda počela da vri ubacio sam smesu sa kesom.



Pustio da se kuva i kuva...

Posle izvesnog vremena, kada je kajgana počela da se odvaja od "zidova" kese i kada se stvrdla odnosno skuvala izvadio sam je iz vode. Nisam mogao da sačekam da se malo ohladi već sam odmah pocepao kesu 


i servirao.


Ispao je kao neki rolat, zahvaljujući sodi i limunu narasla je i bukvalno se topila u ustima.
Skoro nisam jeo ovakva savršena jaja!



Prijatno!


0 komentara:

Postavi komentar