2 Oct 2015

Česte na meniju kada su u pitanju kupovne kore od helje...


Retko kada ih jedem, ali kada se nađu i frižideru obavezno moraju da se iskoriste na ovaj način. 

Za ovaj recept vam je potrebno:

Kore za pitu od heljde - 1 pakovanje (1/2 kg)
3 jaja (jedno celo i dva belanca) 
2 pune čaše (od kiselog mleka) kisele vode
Pola kašika neistopljene masti (sobne temperature)
Ravna kašičica sode bikarbone
Kašika limunovog soka
So po potrebni (ja sam dodao 1 kašičicu)

Možete dodati i sir, onda postaje kompleksno jelo koje se inače jede jednom u 10/15 dana.

Priprema:

Kore sam izrezao na rezanca (otprilike debljine prsta) tako što sam ih prethodno uvio u rolnu i počeo da ih sečem. Zatim sam pomešao kiselu vodu, ulje, so, sodu, limun i umutio viljuškom. Dodao u kore od rezanaca koje sam prethodno razdojio prstima i sve lepo sjedinio da dobijem kompaktnu masu. Ne sme da vam bude suvo, već žitko. Sačekao malo da se natope. Za to vreme sam kalupe premazao mašću i punio ih smesom, a rerna zagrejala. Ubacio ih u rernu na pečenje. Pekli su se na 220 stepeni 15-ak/20 minuta u zavisnosti od rerne, ustvari dok ne porumene.


Odozgo ih možete posuti lanom, prosenim grizom, semenkama ili susamom, po želji.

P.S. S obzirom da sadrže samo 30% heljde, ovakve kore treba izbegavati i jesti vrlo retko jer imaju znatan % pšeničnog belog brašna. Ljudi u restrikciji bi trebalo malo više da obrate pažnju i da ih u početku ne jedu. 

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar