29 Aug 2015

Subota je dan za moje opuštanje i kršenje uz...ovaj put, palačinke odnosno tortu od naslaganih palačinki.



Za ovaj recept vam je potrebno:

•60g ražanog brašna
•60g heljdinog brašna
•Pola kašičice sode bikarbone
•Kašika limunovog soka
•1 jaje
•Prstihvat soli
•Puna kašika masti
•Oko 600ml mlake vode

Priprema:

Pomešao sam sve suve sastojke, zatim dodao vodu, limun, mast, izmućeno jaje. Mikserom sve lepo sjedinio.
Pre svakog pečenja tiganj sam premazao mašću, vrlo malo, najbolje bi bilo ukoliko imate neku kuhinjsku četkicu.
Od ove količine ispalo mi je oko 10-ak palačinki.

Od ovih palačinki napravio sam tortu za koju mi je bilo potrebno oko:

•250ml neutralne pavlake za šlag
•300g višanja
•oko 100g crne čokolade sa min. 70% kakaa


Slagao sam sledećim redosledom: palačinka, slatka pavlaka, palačinka, višnje, palačinka, slatka pavlaka, palačinka, višnje, palačinka, slatka pavlaka...i tako dok nisam iskoristio sav materijal. Odozgo prelio crnom čokoladom koju sam otopio na pari.

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar