29 Aug 2015

Još jedno pecivo za koje ne treba veliki trud.


Za ovaj recept vam je potrebno:

•2 čaše kefira ili kiselog mleka
•4 čaše brašna - ja sam stavio ražano
•Kašičica soli
•Kašičica sode bikarbone
•Kašika limunovog soka

•Malo masti za premazivanje pogače pre pečenja

Priprema:

Pomešao sam sve suve sastojke u koje sam potom dodao i domaći kefir, limunov sok. Kašikom sve lepo sjedinio a onda i izručio smesu na pobrašnjenu površinu doradivši testo. Inače, testo pre ubacivanja u rernu treba da vam bude glatko, da se ne lepi i mekano. Formirao oblik, malo je nauljio mašću i stavio u pleh. Pekla se u prethodno zagrejanoj rerni na 220 stepeni otprilike nekih 30-ak minuta.

Jedan od mojih omiljenih recepata upravo jer je praktična, brzo se pravi, a što je najbitnije i sutradan ostane mekana.

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar