21 Jun 2016

Danijela:''Zahvaljujući mom duhu uspela sam da skinem 45kg ''


Na početku,moram da naglasim da nikada nisam imala problema sa time kako izgledam.Jednostavno sam jednoga dana odlučila da je krajnje vreme da smršam (mislim da se to zove kriza srednjih godina) i krenula u pretraživanje mogućih rešenja.Sasvim slučajno sam naletela na blog o hrono ishrani i dobro sve proučila.Hrono ishrana mi se činila kao jedino razumno rešenje za mene,jer se zaista dosta jede,pogotovo za doručak.Sačekala sam da prođu Novogodišnji praznici,i krenula sa restrikcijom 15.01.2015god.Naravno,prvo sam izmerila obime i kilažu,i kada je vaga pokazala famoznih 117kg-umalo nisam pala.Uopšte sama sebe,a ni moja okolina nisu doživljavali da ja imam toliko kilograma.Smatram da je moj duh glavni pokretač relativno brzog gubitka kilograma.Restriktivni period je trajao 13 meseci.Za to vreme sam izgubila 42kg.Svoje obroke sam svela na maksimalno jednostavna jela koja se brzo spremaju,jer sam sve vreme posebno kuvala za sebe a posebno za porodicu.Doručak je bio,i danas je najomiljeniji obrok,i tu bas dam sebi oduška.Za ručak uglavnom jedem meso i povrće,a večeru-meni najomraženiji obrok,pojedem onako,bez puno uživanja.Nakon restriktivnog perioda sam nastavila da se hranim isto kao i u restrikciji,sa razlikom što sam uvela užinu u vidu voća i baš retko crne čokolade.Postoji mnogo recepata za predivne hrono poslastice,ali meni ovako odgovara.Jednostavno.Pijem u toku dana baš puno tečnosti,oko tri litre vode,čaja ili limunade.Kafe se nisam odrekla,i pijem je kada poželim.Za ovih pet meseci vanrestrikcije sam izgubila jos 3kg,i to je ukupno 45kg u minusu.Moram da naglasim da nemam veliki višak kože,i da se sve polako vraća na svoje mesto.Sem vožnje bicikla,neku veću fizičku aktivnost nisam imala.Veliku zahvalnost dugujem grupi na fb-hrono ishrana,bez cenzure i Aleksandri,bez čije podrške ne bi bilo ni približno ovako lako.Naravno,nije izostala ni ogromna podrška porodice i kolektiva.Sebi sam u kriznim trenucima,kojih naravno da je bilo,pomagala tako sto sam kupovala garderobu koja mi je za par brojeva manja(to sam zvala motivacijska garderoba),tako da sam u svim periodima transformacije imala šta da obučem.Sada tu garderobu poklanjam prijateljicama.Sa veličine ne znam koliko xxxxl,sam došla na m vel.Sem velikog gubitka kilograma,najviše je otišlo u obimima.Sa bokova,stomaka i leđa preko 35cm,sa ruku 15cm,sa butina 15cm.Sem svega navedenog,hrono ishrana mi je rešila mnoge zdravstvene probleme.Više ne koristim antacide i ostale lekove za želudačne probleme,ciklus se regulisao,koža mi je lepša....Meni ništa više od toga ne treba.Drago mi je kada čujem da sam nekome pomogla,ili čak bila inspiracija za ulazak u hrono priču.I dalje sam tu za savet,jer sada moj uspeh nosi određenu težinu,i ne smem da razočaram prvenstveno sebe,a onda ni meni drage ljude...tako da-HRONO ZAUVEK!!!!!

0 komentara:

Postavi komentar