17 Mar 2016

Hlepčići sa "šlagom" od nauta


Podsećanja radi, juče sam objavio recept za šlag od nauta. A kako sam ga dobio možete pogledati OVDE. Danas sam došao na ideju da napravim nešto ovako, pa se nadam se da će vam se i to dopasti.

Za ovaj recept vam je potrebno:

Šlag/pena od nauta (klik na link za recept)
Dve čaše od kiselog mleka brašna (ja sam stavio po čašu od kiselog mleka ražanog i speltinog brašna)- otprilike nekih 180g
Ravna kašičica soli
Ravna kašičica sode bikarbone
Kašika limunovog soka
Kašika neistopljene masti-ako želite posnu varijantu slobodno dodajte maslinovo ulje

Priprema:
Prvo sam umutio šlag od nauta.


Zatim sam u to dodao brašno i polako promešao u jednom smeru. U to sam potom stavio sodu, so, limun, mast i zajedno opet sve lepo sjedinio da dobijem kompaktnu smesu.


Konzistencija smese treba da vam bude takva da kada zabodete kašiku u nju ona ostane da stoji. 
Zatim sam kašikom vadio smesu i stavljao na pleh koji sam prethodno podmazao mašću. 


Ubacio u zagrejanu rernu. Pekli su se do pola sata, a može i manje u zavisnosti od rerne (od 15 do 30min.).


Prijatno!




0 komentara:

Postavi komentar