22 Oct 2015

Spazih na netu jedan veoma zanimljiv recept...


Za ovaj recept vam je potrebno:

2 jaja
4 kašike samlevenog lana
Soli po ukusu

Meni je bila smesa previše gusta (možda jer sam stavio prepune kašike lana) pa sam dodao kako bih malo razredio i pola čaše od kiselog mleka kisele vode.

Priprema:

Jaja sam prvo izlupao i izmućkao sa malo soli, zatim dodao lan i miskerom sjedinio. Pošto mi je smesa bila previše gusta dodao sam i kiselu vodu iako nije navedena u originalnom receptu.

Tiganj sam premazao mašću najbolje silikonskom četkicom (vrlo malo,) a zatim i polako izlio smesu. Pekao na tihoj vatri jednu, okrenuo zatim i drugu stranu.

Za sve one koji su znatiželjni i vole da eksperimentišu mogu da isprobaju baš ovaj recept. Inače, recept sam preuzeo sa www.hocudabudem.fit

 
Filujte ih po želji. Ja sam jednu namazao humusom, drugu ajvarom, treća je bila sa puterom, a četvrta sa malidžanom, a uz namaze dodao sam i nezaobilazna dimljena pileća prsa da upotpune ovaj fenomenalan ukus.

P.S. Sledeći put ću malo ekperimentisati i napraviti recept na svoj način. Već mi se javavljaju neke idejice koje jedva čekam da sprovedem u delo.
Do skorog čitanja!

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar