27 Oct 2015

Palačinke bez jaja! Da, da samo kod HronoMan-a.


Za ovaj recept vam je potrebno:

Oko 200g brašna (ja sam stavio 100g ražanog-tip 1250, 50g speltinog integralnog i 50g heljdinog integralnog brašna)
Kašičica sode bikarbone 
Kašika limunovog soka
Kašika neistopljene masti
Prstohvat soli
Oko 500ml mlake vode - po potrebi dodavati još
Kašika chia semenki


Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke (brašno, sodu, so, chia semenke) zatim sam dodao vodu, limunov sok i sve lepo sjedinio. Ostavio da odmori smesa nekih 15-ak minuta kako bi chia semenke odradile svoj posao tj. nabubrele i otpustile sluz. 
Nakon toga sam zagrejao tiganj koji sam prethodno premazo mašću silikonskom četkicom. Izlio smesu kutlačom i pekao ih na srednjoj vatri.

Inače, ne znam da li ste znali to da jedna kašika (supena) chia semenki zamenjuje jedno jaje i služi kao vezivno tkivo.


Prijatno!



2 comments:

  1. Super recept,probacu.Mom muzu su zabranjena jaja u ishrani(i jos sto-sta),probala da napravim palacinke bez jaja,ali to je bio potpuni promasaj(bas mi je trebalo nesto da veze testo).Tada sam trazila na net-u neki dobar Rp,ali nista do sada i ovde :) t/y

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi he drago. Javite mi obavezno Vase utiske :-)

      Delete