22 Oct 2015

Nova kombinacija za hleb


Za ovaj recept vam je potrebno:

2 čaše od kiselog mleka ražanog brašna (tip 1250)
1 čaša od kiselog mleka speltinog brašna
Pola čaše od kiselog mleka ovsenog brašna
Pola čaše od kiselog mleka ovsenih mekinja
Puna kašičica soli
Puna kašika sode bikarbone
2 kašike limunovog soka
Oko 2 čaše od kiselog mleka kisele vode (stavite jednu punu, sa drugom dozirajte dok ne dobijete kompaktnu smesu)

Priprema:

Prvo sam promešao suve sastojke (brašno i so), zatim dodao vodu i zamesio testo. Smesu uvio u providnu foliju, ali prethodno sam namazao mašću jufku i providnu foliju pa je onda obavio njome. Ostavio da testo odmori (fermentisalo je oko 3 sata). Kada je testo odležalo, sklonio sam foliju,


ubacio je u plastičnu posudu dodao postepeno sodu mešajući mikserom sa nastavcima za testo i na kraju sam stavio limun i ponovo promešao. 


Kalup sam premazao mašću, posuo brašnom i ubacio smesu. Mokrim rukama sam je oblikovao, izrezao nožem i po površini posuo brašnom. Ubacio u zagrejanu rernu na pečenje. Pekao sam ga na 200 stepeni (sa ventilatorom) ovlaš prekrivenom alu folijom. Pred kraj sam skinuo foliju i dopekao da uhvati odozgo i koru. Sve ukupno je bio na pečenje, da vas ne lažem, ali otprilike nekih sat vremena, možda manje. 


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar