8 Jun 2016

Raw rafaelo


Za ovaj recept vam je potrebno:

Oko 300g sirovih indijskih oraha
Oko 10-ak urmi (po želji dodajte još, u zavisnosti koliko želite da vam bude slatko) - stavio sam sedam urmi i nije mi bilo dovoljno slatko
Oko 100g kokosa/možda malo manje - odokativnom metodom sam stavljao dok nisam dobio gušću smesu
Oko 200ml kokosovog krema
2 pune kašike kokosovog ulja
Kokos za valjanje
Sirove/pečene lešnike - ja nisam imao, ali preporučujem da se stave

Priprema:

Indijske orahe sam potopio u vodu i ostavio ih da odstoje nekih 5 sati. Takođe sam i urme potopio, ali znatno manje, pola sata. Zatim sam procedio ind. orahe i ubacio ih zajedno sa ociscenim urmama u blender. Blendirao ih dok nisam dobio glatku smesu. Potom dodao kokosovo ulje i kašiku po kašiku kokosa, naravno sve vreme blendirati, dok nisam dobio gušću smesu (tu sam se zabrojao i nisam siguran koja količina kokosa je u pitanju, ali otprilike 70-100g). Ubacio smesu u frižider da se stegne i nakon toga pravio kuglice koje sam valjao u kokos.

Ne zamerajte na odokativnošću, obećavam da ću sledeći put biti tačan. Važna je ideja, a za ostalo ćemo lako! :)

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar