28 Sept 2015

Kako do savršenih palačinki od 100% heljde?


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 200g integralnog heljdinog brašna
  • Oko 550ml mlake vode
  • 1 jaje
  • Prstohvat soli
  • Ravna kašičica sode bez aluminijuma
  • Kašika limunovog soka
  • Puna kašika neistopljene masti


Priprema:

Pomešao sam prvo sve suve sastojke (brašno, sodu, so) a potom dodao i ostale (umućeno jaje, vodu, limun, mast). Varjačom/kašikom mešao dok se sve lepo nije sjedinilo i mast potpuno istopila. Podmazao vrlo malo (najbolje četkicom) mašću tiganj i zagrejao ga na srednjoj vatri. Pazite da vam ringla ne bude previše vruća jer smesa neće moći sa se razlije kako valja i palačinka će vam biti puna rupica - bušna. Znači pecite je na srednjoj vatri. Preporučujem da posle svakog drugog/trećeg pečenja tiganj premažete mašću. 
To bi u suštini bilo to. Kada budete probali javite mi utiske. 

Aaaa, da, zamalo da zaboravim da vam kažem za brašno koje ja inače koristim i prezadovoljan sam ukusom, a to je:


Ukoliko ste u restrikciji možete ih jesti za doručak, a ako niste moja preporuka je da ih probate za vreme užine sa Hrono Eurokremom. Nešto savršeno!

Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar