2 Jul 2016

Mafini sa kajmakom i malinama


Za ovaj recept vam je potrebno:

2 pune čaše od kiselog mleka brašna (ja sam stavio jednu punu čašu speltinog, 3/4 ražanog i 1/4 heljdinog) 
Kašičica sode bikarbone
Prstohvat soli
Kašika limunovog soka
2 jaja
Oko 4 pune kašike fruktoze - meni nije bilo dovoljno slatko pa sam ih dodatni posuo fruktozom u prahu
Oko 125 grama kajmaka (u opisu ću vam staviti sliku koji je to tačno namaz/kajmak)
300g odmrznutih i proceđenih malina 

Priprema

U jednu posedu sam stavio i pomešao brašno, so, sodu, a u drugu jaja koja sam mikserom umutio, zatim postepeno dodavao šećer neprestano miksajuću. U to sam dodao kajmak i limun i nastavio sa miksanjem. 


Sjedinio ih sa suvim sastojcima i kašikom lagano promešao. Na kraju dodao i maline i nastavio sa mešanjem dok nisam dobio jednoličnu masu. Punio silikonske kalupe smesom i ubacio ih u zagrejanu rernu na pečenje. Pekli su se u zagrejanoj rerni na 220 stepeni oko 25 minuta.

S obzirim da mi nisu bili dovoljno slatki odozgo sam ih posuo i fruktozom u prahu.


Prijatno!





0 komentara:

Postavi komentar