8 Dec 2015

Domaće taljatele od spelte


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 100g prosejane spelte
  • 1 celo jaje + žumance
Još voda za kuvanje i so

Za sos:
  • Pelat od paradajza
  • Bosiljak
  • Kiselo mleko
  • Propržen susam


Priprema:

Od brašna i jaja sam zamesio testo. Razvukao oklagijom (ili još bolje ako imate onu mašinicu učinite to sa njom) što je moguće tanje uz naravno posipanje brašna po radnoj površini i nožem izrezao na trakice. 


Kada je voda počela da ključa dodao sam kašičicu soli i ubacio rezanca da se kuvaju nekih 10 minuta. 
Nakon toga sam ih ostavio u đevđir da se procede. 

Servirao sam ih sam pelatom od paradajza, pečenicom, kiselim mlekom, bosiljkom i proprženim susamom.


Izgleda komplikovano, a verujte mi da nije. Svega 30 minuta mi je trebalo da sve ovo spremim.

Prijatno!



0 komentara:

Postavi komentar