HronoMan blog

Ovaj Blog namenjen je svim onim posetiocima, slučajnim ili namernim, koji žele da promene svoj način ishrane na bolje. Zapravo zašto se većina vas odlučuje na ovako nešto kada krene po zlu? Upravo, jer su...

HronoMan transformacija

Moja transformacija u HronoMan-a započinje onog trenutka kada kročim u, po mom mišljenju, najkreativniji deo stana, a to je kuhinja. To je mesto gde se prave obroci, daje mir telu...

HronoMan ishrana

Počećemo od jutarnjeg napitka i njegovog čudesnog dejstva, a to je limun. Pre doručka na prazan stomak popiti sok od limuna sa mlakom vodom. U slučaju da kod kuće neamte limun, kao alternativna zamena može itekako da posluži neki biljni čaj, nikako...

HronoMan trening

Napokon da se nakanim i napišem vam malo i o mom treningu, stvarno je prošlo nedopustivo mnogo vremena. Ipak sam ishranu stavio u prvi plan, pa mi se i ne zamera toliko. Nekako što sam se više edukovao i učio sebe, više sam uviđao sav taj besmisao onoga što nam se nametalo kao...

HronoMan tekstovi

Bazne i kisele namirnice, Tapioka, Psilijum, Badem...

404 Not Found

We're sorry but we could not find the page you are looking for.

This may happen if you have entered site url incorrectly or this page doesn't exist anymore.

You can try searching page again or go back to home.